11.05.2006

11.05.2006 Protokol

Katilanlar: Mine abla, Isik abi, hüseyin G., hasan, dervis, derya, dogan, ben, zafer S., senay, elif, hülya, muzaffer hanim, besen, oktay, arzu K.

Katilmayanlar: Ali Coskun :-)

Öncelikle yeni katilan arkadaslar Hülya ve Dervis kendilerini tanittilar. Ikiside isletmeciler…Haa sey ikiside bekarlarmis.. Dervis özellikle yeni insanlarla tanisip ve edebiyat toplantilari sayesinde türkcesini gelistirmek istediginide belirtti.. Dervis sana tavsiyem Oktay ve Doganla fazla konusmaman o zaman….

Konular: Genel konularimiz gectigimiz günlerde aramizdan ayrilan Erdal Öz ve Atif Yilmaz üzerineydi.
======

. Tadi damagimizda kalan Istanbul konularina arada bir dönecegimiz belirtildi.

. Köy enstitülerinin 66 yilinin kutlandigi belirtilidi ve daha sonra toplantilarimizda fazla politik ve dini konularin konusulmamasi belirtildi.

. Hitmet Cetinkayanin Erdal Öz'e yazdigi yazi okundu.

. Atif Yilmaz'in hayatini anlatan bir yazi okundu. Bu yazi Atif Yilmazin yönetmen ve senarist kisiligini belirtiyordu. Onun cok yönlülügü tekrar vurgulandi.

. Bedri Baykam'in Atif Yilmaz ve Erdal Öz icin yazdigi yazi okundu. Bedri Baykam Atif Yilmazin "Daginik Yatak" adli filminde oynadi.. Eee Bedri baykamin onun "Azize" filminde oynayacak hali yoktu yani…

Bu arada tatli Songülüm beni aradi ve geri geldigimde Dogan Refik Durbasin bir yazisini okumaya calisiyordu..

Toplantilarimiza uzun bir aradan sonra katilan ve kendisini yilin annesi sectigim (2005 yani Derya:-) Derya "Gülün soldugu Aksam" adli kitaptan bir bölüm okudu.

Ahmet cemal'in Erdal Öz icin yazdigi bir yazi okundu..

Mine abla bu toplantilarda herkesin istedigini sorabilecegini ve ögrenmenin önemini yineledi.. Bilmemek degil ögrenmemek ayip yani cocuklar..

Hüseyin G. bu arada 12 eylül öncesi anilarini anlatti.. Hüseyincim umarim bir gün 12 eylül sonrasi bir seylerde anlartirsin.. Öperim dostum..

Veeee Mine abla haftanin sorusunu sordu: " Etrafinizdaki insanlari iyi taniyormusunuz?" Dogan bu soruya insanlari iyi tanimaya karsi olmadigini belirterek cevap verdi ve sorunun yelpazesinin genis oldugunu vurguladi...

Zafer S. bu soruya ilginc bir cevap verdi.. Senay annesinin kendisini daha farkli tanidigini söyleyip cesaretli bir yanit verdi.. Daha baska seylerde söylendi tabi…

Orhan Pamukun Erdal Öz hakkinda bir yazisini Isik abimiz okudu.. Hüseyin Orhan abime sentetik dedi.. Ben ne demek istiyorsun diye sordum? Bir ara narsist oldu, mütevazi oldu, yazi stili falan derken ben ipin ucunu kacirdim..

Ali Kircadan bir yazida okundu bu arada… Daha sonrasin hatirlamiyorum sanirim tilki oktay ictigim saraba raki karistirmis…………


GELECEK EDEBIYAT TOPLANTI TARIHIMIZ: 26 MAYIS 2006, CUMA, SAAT 19:30, YER: SELEN'S WOHNZIMMER

Sürc-ü lisan ettiysem affola...Saglicakla kalin...

Zafer Taştan

Duyurular:
=========

1) 19 mayista saat 19:30 sakir Bilginin okuma aksami var. Yer: Allerwelthaus, Körnerstr 77, Köln (Ben katilmayi düsünüyorum..)

2) 21. mayis Pazar saat 20:15 de cagdas yasami destekleme derneginin Münsterde bir etkinligi var.. Ilgilenenler Mine abaya basvursun lütfen

0 yorum:

About This Blog

About This Blog

  © Blogger template 'Contemplation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP