4.12.2010

ASLI ERDOGAN`da bulusalim

Sevgili arkadaslar, günün birinde Besen bu tevazu ve gereksiz sessizlikten cikabilirse, hep birlikte (kendisi de dahil) güzel seyler yasayabilecegiz diye düsünüyorum. Dün aksam toplanti boyunca susup giderayak mevlit veya nikah sekeri gibi dagittigi WDR "Asli Erdogan" söylesisi davetiyesi ile alti Türk yazariyla ilgili olarak WDR Tv.de yayinlanacak program ilanini mana ve önemini farkedebilmeniz icin bir kez daha görsel olarak EKTE sunuyorum. Ve diyorum ki, "LÜTFEN oldurmaya calisalim ve bu yili kapatirken, cok önemli engeli olmayanlar hep birlikte ASLI ERDOGAN`da bulusalim... Eskiden oldugu gibi.." Umarim bu cagrima, duyuruma ilgisiz ve bilgisiz kalmazsiniz, bana, gelebilecekler hemen yüksek sesle "GELIYORUM!" yazarlar... Biliyorsunuz birlikten kuvvet dogar ve iyi gidiyoruz... "Drumayalim düseriz!" Sevgiyle, saglikla kalin!...




0 yorum:

About This Blog

About This Blog

  © Blogger template 'Contemplation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP